Details

Title: Коммуникационное продвижение компании по разведению домашних животных: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Фоминцева Ирина Романовна
Scientific adviser: Тараканова Тамара Сергеевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: коммуникационное продвижение; маркетинговые коммуникации; элементы коммуникационного продвижения; event-маркетинг; интернет-маркетинг; продвижение компании по разведению животных; communication promotion; marketing communications; communication promotion tools; event marketing; internet marketing; promotion of an animal breeding company
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-3493
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\29594

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной выпускной квалификационной работе исследуется применение коммуникационного продвижения в сфере разведения домашних животных. В работе изучены основные понятия, функции, этапы и элементы коммуникационного продвижения организации, а также проанализирован международный опыт коммуникационного продвижения в сфере разведения домашних животных. В качестве объекта исследования было выбрано коммуникационное продвижение организации. Предметом исследования является коммуникационное продвижение питомника “STAR LUCKY CHARM”. В практической части был проведен анализ целевой аудитории, конкурентный анализ и SWOT-анализ питомника “STAR LUCKY CHARM”, кроме того, проведено анкетирование среди целевой аудитории компании. Результатом работы стала разработка проекта коммуникационного продвижения питомника собак породы чихуахуа “STAR LUCKY CHARM”.

In this final qualifying work, the application of communication promotion in the field of pet breeding is investigated. The paper examines the basic concepts, functions, stages and elements of the organizations communication promotion, as well as analyzes the international experience of communication promotion in the field of pet breeding. The communication promotion of the organization was chosen as the object of the study. The subject of the study is the communication promotion of the “STAR LUCKY CHARM” kennel. In the practical part, an analysis of the target audience, competitive analysis and SWOT analysis of the “STAR LUCKY CHARM” kennel were carried out, in addition, a survey was conducted among the target audience of the company. The result of the work was the development of a project for the communicative promotion of the Chihuahua breed dog kennel “STAR LUCKY CHARM”.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics