Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема продвижения частных образовательных учреждений в сети Интернет в условиях конкурентной среды. В работе произведен анализ отечественных и зарубежных подходов к интернет-продвижению посредством использования социальных сетей, видеохостинга и веб-сайта, а также собран инструментарий, благодаря которому можно реализовать эффективное продвижение в интернет-среде. В качестве объекта исследования было выбрано интернет-продвижение частного учреждения дошкольного образования детей «От а до Я». Предметом исследования являются инструменты интернет-продвижения ЧОУ «От А до Я». В практической части были проведены качественный и количественный контент-анализ, коммуникационный конкурентный анализ, вследствие которого были выделены сильные и слабые стороны организации. Помимо этого, в работу включены результаты исследования посредством опросного методы среди родителей детского сада. Исходя из рекомендаций, которые были отмечены родителями, был спланирован проект по продвижению в социальной сети ВКонтакте, платформе YouTube и на других площадках. Проект был реализован в течение 3 месяцев. В результате были разработаны рекомендации по планированию и реализации интернет-продвижения частных образовательных учреждений.
This final qualifying work examines the problem of promoting private educational institutions on the Internet in a competitive environment. The work analyzes domestic and foreign approaches to Internet promotion through the use of social networks, video hosting and a website, and also collects tools that can be used to implement effective promotion in the Internet environment. The Internet promotion of the private preschool education institution “From A to Ya” was chosen as the object of the study. The subject of the study is the online promotion tools of the private educational institution “From A to Ya”. In the practical part, qualitative and quantitative content analysis and communication competitive analysis were carried out, as a result of which the strengths and weaknesses of the organization were identified. In addition, the work includes the results of a study using a survey method among kindergarten parents. Based on the recommendations noted by the parents, a promotion project was planned on the social network VKontakte, the YouTube platform and other platforms. The project was implemented within 3 months. As a result, recommendations were developed for planning and implementing online promotion of private educational institutions.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |