Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается визуальный контент как инструмент в формировании имиджа организации. В работе исследуются инструменты формирования имиджа компании в digital-среде. Рассматривается визуальный контент как инструмент формирования имиджа компании в танцевальной сфере. В качестве объекта исследования выступает имидж организации. Предметом исследования является визуальный контент как инструмент формирования имиджа ТГОО «Танцевальная компания Мафия». В практической части были проведены ситуационный, конкурентный коммуникационный и SWOT-анализы, а также сравнительные контент-анализ и фокус-группа. В результате был разработан проект по внедрению визуального контента с целью укрепления имиджа ТГОО «Танцевальная компания Мафия».
This final qualifying work examines visual content as a tool in shaping the image of an organization. The work examines the tools for forming a companys image in the digital environment. Visual content is considered as a tool for forming the image of a company in the dance field. The object of research is the image of the organization. The subject of the study is visual content as a tool for forming the image of the “Dance Company Mafia”. In the practical part, situational, competitive communication and SWOT analyzes were carried out, as well as comparative content analysis and a focus group. As a result, a project was developed to introduce visual content in order to strengthen the image of the Mafia Dance Company.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |