Details

Title: PR-сопровождение деятельности компании в B2B-сегменте (на примере ООО «Фастпринт»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Ступане Николе
Scientific adviser: Мельникова Ирина Юрьевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: полиграфическая деятельность; типография; PR-сопровождение; B2B; методы продвижения; конкурентный анализ; имидж; printing activity; printing house; PR-support; promotion methods; competitive analysis; image
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-3526
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\29616

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена рассмотрению особенностей PR-сопровождения деятельности компаний в B2B-сегменте, а также его реализации в сфере типографских услуг. В рамках работы была проанализирована коммуникационная деятельность ООО «Фастпринт» и ее конкурентов. В результате исследования была разработана и частично воплощена коммуникационная кампания по продвижению ООО «Фастпринт». Также были разработаны общие рекомендации по совершенствованию PR-сопровождения компании.

This work is devoted to the consideration of peculiarities of PR-support of the companies activity in B2B-segment, as well as its realization in the field of printing services. Within the framework of the work the communication activity of “Fastprint” Ltd. and its competitors was analyzed. As a result of the study, a communication campaign to promote Fastprint LLC was developed and partially realized. Also general recommendations on improvement of PR-support of the company were developed.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics