Details

Title Совершенствование системы управления маркетинговой деятельностью предприятия (на примере китайской компании ООО «ОРРО»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_35 «Управление международной организацией (фирмой)»
Creators Чжан Мэнтянь
Scientific adviser Цеханович Андрей Алексеевич
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2024
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects корпоративный маркетинг; управление маркетингом; рынок смартфонов; пути совершенствования управления маркетингом; corporate marketing; marketing management; smartphone market; ways to improve marketing management
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-3631
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally New arrival
Record key ru\spstu\vkr\33341
Record create date 8/29/2024

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Цель работы – совершенствование системы управления маркетинговой деятельностью предприятия. Работа выполнена на базе китайской компании OPPO. Предмет ВКР- системы управления маркетинговой деятельностью предприятия. Методы: общенаучные методы исследования - контентный анализ (SWOT-анализ, PEST-анализ), инфографика, сбор и обработка данных, методы оценки эффективности проектов. Основные результаты работы: - Изучил теорию корпоративного маркетинга; - Проанализирована целесообразность проведения проекта управления корпоративной маркетинговой кампанией для китайской компании OPPO; - Проведена оценка эффективности проекта по управлению корпоративной маркетинговой кампанией на примере китайской компании OPPO. Область применения результатов ВКР - управление маркетинговой деятельностью международных компаний. При работе над ВКР использованы цифровые технологии: MS Office, Google-поиск. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.

The aim of the graduate qualification work is to improve the management system for the marketing activities of the enterprise. The work has been carried out on the basis of the Chinese company OPPO. The subject of the work is marketing activity management systems of the enterprise. Research methods used: general scientific research methods — content analysis (SWOT analysis, PEST analysis), infographics, data collection and processing, methods of project efficiency evaluation. The main results of the graduate qualification work: - Studied the theory of corporate marketing; - Analysed the feasibility of conducting a corporate marketing campaign management project for the Chinese company OPPO; - An evaluation was carried out to perfect a corporate marketing campaign management project on the example of the Chinese company OPPO. The areas of the graduate qualification work results application – management of marketing activities of international companies. Information technologies such as MS Office and Google Search were used while working on the graduate qualification work. Conclusions of graduate qualification work. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determine.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 2 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics