Details

Title Проект создания продукта для хранения и управления деловыми контактами: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 27.03.05 «Инноватика» ; образовательная программа 27.03.05_01 «Управление инновациями (по отраслям и сферам экономики)»
Creators Коржов Михаил Сергеевич
Scientific adviser Алексеева Юлия Алексеевна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт машиностроения, материалов и транспорта
Imprint Санкт-Петербург, 2024
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects деловые контакты; продукт; MVP; аналитика конкурентов; исследование пользователей; business contacts; product; competitor analytics; user research
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 27.03.05
Speciality group (FGOS) 270000 - Управление в технических системах
DOI 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-6162
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение)
Additionally New arrival
Record key ru\spstu\vkr\32935
Record create date 8/28/2024

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная работа посвящена исследованию факторов, влияющих на управление деловыми контактами. В ходе исследования были решены задачи: 1. Проведён анализ методов изучения пользователей 2. Проведён анализ существующих решений по управлению контактами на примере бизнес-клуба 3. Разработана концепция продукта, учитывающая потребности конечных пользователей 4. Оценена конкурентная среда и определены преимущества продукта 5. Проведена разработка и тестирование MVP продукта на пользователях Работа проведена на базе бизнес-клуба "Vision", где исследовались потребности аудитории. На основе которых было предложено и разработано решение, которое улучшило показатели бизнес-клуба. Результатом стало мобильное приложение для хранения и управления контактами.

This work is devoted to the study of factors influencing the management of business contacts. During the study the following problems were solved: 1. User research methods were analyzed 2. An analysis of existing solutions for contact management was carried out using the example of a business club 3. A product concept has been developed that takes into account the needs of end users 4. The competitive environment is assessed and the advantages of the product are determined 5. The MVP of the product was developed and tested on users The work was carried out on the basis of the VISION business club, where the needs of the audience were studied. On the basis of which a solution was proposed and developed that improved the performance of the business club. The result was a mobile application for storing and managing contacts.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read
Internet Authorized users SPbPU
Read
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics