Details

Title Совершенствование маркетинговой деятельности предприятия-экспортера (на примере международной организации Wildberries): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_15 «Международный менеджмент»
Creators Чулец Владислав Игоревич
Scientific adviser Виноградова Елена Борисовна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2024
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects маркетплейс; маркетинговая стратегия; юнит экономика; маркетинговый план; международный рынок; marketplace; marketing strategy; unit economy; marketing plan; international market
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-6403
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally New arrival
Record key ru\spstu\vkr\31594
Record create date 8/6/2024

Allowed Actions

Action 'Download' will be available if administrator prepare required files

Group Anonymous
Network Internet

Объект исследования: ООО «Вайлдберриз». Использованные методы: сбор данных, сравнительный анализ, анализ литературы, проведение опросов. Основные результаты работы: − изучены теоретические основы цифровизации маркетинговой деятельности; − проанализирована текущая ситуация рынка маркетплейсов в России и мире; − Разработаны мероприятия по совершенствованию маркетинговой деятельности; − Оценены планируемые мероприятия с точки зрения их эффективности. Область применения результатов ВКР заключается в разработке мероприятий по совершенствованию маркетинговой деятельности для выхода на международные рынки. При работе над ВКР использованы цифровые технологии Google Forms, лицензионное программное обеспечение Microsoft Office, программная система «Антиплагиат.ВУЗ», информационно-поисковые системы Интернет, ЭБС СПБПУ научная библиотека eLIBRARY.RU. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.

The purpose of the work is to study the marketplace market in Russia and the world and propose measures to improve the marketing activities of Wildberries LLC. Object of study: Wildberries LLC Research methods used: data collection, comparative analysis, literature analysis, surveys. The main results of the graduate qualification work: − the theoretical foundations of digitalization of marketing activities have been studied; − analyzed the current situation of the marketplace market in Russia and the world; − developed measures to improve marketing activities; − the planned activities were assessed in terms of their effectiveness. The areas of the graduate qualification work results application: is to develop measures to improve marketing activities to enter international markets. Information technologies Google Forms, Microsoft Office licensed software, Anti-Plagiarism software system.University", Internet information and search engines, EBS SPBPU scientific Library eLIBRARY.RU were used while working on the graduate qualification work. Conclusions. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Internet Authorized users SPbPU
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics