Details

Title Ребрендинг музыкального фестиваля: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 54.03.01 «Дизайн» ; образовательная программа 54.03.01_02 «Графический дизайн»
Creators Зевакина Алина Дмитриевна
Scientific adviser Илларионова Мария Валерьевна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Инженерно-строительный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2025
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects фирменный стиль ; фестиваль ; дизайн ; сувенирная продукция ; дизайн-концепция ; логотип ; corporate identity ; festival ; design ; souvenir products ; design concept ; logotype
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 54.03.01
Speciality group (FGOS) 540000 - Изобразительное и прикладные виды искусств
DOI 10.18720/SPBPU/3/2025/vr/vr25-116
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение)
Additionally New arrival
Record key ru\spstu\vkr\34079
Record create date 2/25/2025

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная работа посвящена музыкальному фестивалю и созданию сопутствующего фирменного стиля для фестиваля. Задачи исследования: 1. Изучить имеющиеся фестивали и современные тенденции в фестивальной сфере. 2. Исследовать целевую аудиторию. 3. Разработать дизайн-концепцию. 4. Создать фирменный стиль. В результате созданного проекта на основе проведенного исследования современных дизайн-тенденций и аналитики музыкальных фестивалей, была создана концепция фирменного стиля фестиваля. Для достижения данных результатов в работе были использованы графические редакторы. В качестве информационных технологий использовались мессенджеры для коммуникации с руководителем, с группой, облегчая обмен информацией и документами. Также, использовалась онлайн-платформа для перевода текста.

This work is dedicated to the music festival and the creation of a corporate identity for the festival. Tasks that were solved during the study: 1. To study the existing festivals and current trends in the festival field. 2. Review of analogues. 3. Develop a design concept. 4. Create a corporate identity. As a result of the created project, based on the conducted research of modern design trends and analytics of music festivals, the concept of the festival’s corporate identity was created. To achieve these results, graphic editors were used in the work. As information technologies, messengers were used to communicate with the head, with the group, facilitating the exchange of information and documents. An online text translation platform was also used.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read
Internet Authorized users SPbPU
Read
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics