Details

Title Коммуникационная цифровая платформа по продвижению фотоискусства: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators Егорова Айталина Ивановна
Scientific adviser Мельникова Ирина Юрьевна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2025
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects коммуникационная цифровая платформа ; фотоискусство ; фотостудия ; культура ; digital communication platform ; photography ; photo studio ; culture
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/3/2025/vr/vr25-1647
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally New arrival
Record key ru\spstu\vkr\35213
Record create date 7/9/2025

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Тема выпускной квалификационной работы: «Коммуникационная цифровая платформа по продвижению фотоискусства». Данная работа посвящена разработке концепции коммуникационной цифровой платформы для продвижения фотоискусства. В ходе исследования были изучены: понятие и виды коммуникационных платформ, основные подходы к продвижению фотоискусства и роль продвижения фотоискусства в сохранении социокультурного капитала. Также, была дана характеристика «Творческой платформы «Пространство» и проанализирована ее коммуникационная деятельность. В результате исследования была разработана концепция коммуникационной цифровой платформы и даны рекомендации по ее запуску и продвижению.

The topic of the final qualification is “A digital communication platform for the promotion of photography”. This work is devoted to the development of the concept of a digital communication platform for the promotion of photography. In the course of the research, the following were studied: the concept and types of communication platforms, the main approaches to the promotion of photography and the role of the promotion of photography in the preservation of socio-cultural capital. Also, the characteristic of the creative platform “Prostranstvo” was given and its communication activity was analyzed. As a result of the research, the concept of a digital communication platform was developed and recommendations for its launch and promotion were given.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics