Details

Title Коммуникационное продвижение бренда в фэшн-индустрии: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators Меркурьева София Владимировна
Scientific adviser Бояркина Сания Исааковна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2025
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects коммуникационное продвижение ; коммуникационная стратегия ; коммуникационный анализ ; стейкхолдеры ; целевая аудитория ; коллаборации ; communication promotion ; communication strategy ; communication analysis ; stakeholders ; target audience ; collaborations
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/3/2025/vr/vr25-1673
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally New arrival
Record key ru\spstu\vkr\35239
Record create date 7/9/2025

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Тема выпускной квалификационной работы «Коммуникационное продвижение бренда в фэшн-индустрии». В представленной работе предложен проект коммуникационного продвижения бренда нижнего белья. Исследуются актуальные рынок нижнего белья в России, целевые группы, стейкхолдеры, конкуренты. Представлены результаты исследований (конкурентный анализ, SWOT-анализ, экспертное интервью, анкетирование) с целью выявления основных инструментов продвижения бренда нижнего белья. По результатам исследований разработан план мероприятий коммуникационного продвижения бренда в фэшн-индустрии. Выпускная работа состоит из введения, двух глав, заключения, списка использованных источников и приложений.

The topic of the final qualification is "Brand communication promotion in the fashion industry". In the presented paper, a project for the communication promotion of a brand of underwear is proposed. The current underwear market in Russia, target groups, stakeholders, and competitors are being investigated. The research results (competitive analysis, SWOT analysis, expert interviews, questionnaires) are presented in order to identify the main tools for promoting the underwear brand. Based on the research results, an action plan for brand communication promotion in the fashion industry has been developed. The final thesis consists of an introduction, two chapters, a conclusion, a list of sources used, and appendices.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics