Details
Title | Коммуникационное продвижение бренда в фэшн-индустрии: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве» |
---|---|
Creators | Меркурьева София Владимировна |
Scientific adviser | Бояркина Сания Исааковна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт |
Imprint | Санкт-Петербург, 2025 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | коммуникационное продвижение ; коммуникационная стратегия ; коммуникационный анализ ; стейкхолдеры ; целевая аудитория ; коллаборации ; communication promotion ; communication strategy ; communication analysis ; stakeholders ; target audience ; collaborations |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 42.03.01 |
Speciality group (FGOS) | 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело |
DOI | 10.18720/SPBPU/3/2025/vr/vr25-1673 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Additionally | New arrival |
Record key | ru\spstu\vkr\35239 |
Record create date | 7/9/2025 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Тема выпускной квалификационной работы «Коммуникационное продвижение бренда в фэшн-индустрии». В представленной работе предложен проект коммуникационного продвижения бренда нижнего белья. Исследуются актуальные рынок нижнего белья в России, целевые группы, стейкхолдеры, конкуренты. Представлены результаты исследований (конкурентный анализ, SWOT-анализ, экспертное интервью, анкетирование) с целью выявления основных инструментов продвижения бренда нижнего белья. По результатам исследований разработан план мероприятий коммуникационного продвижения бренда в фэшн-индустрии. Выпускная работа состоит из введения, двух глав, заключения, списка использованных источников и приложений.
The topic of the final qualification is "Brand communication promotion in the fashion industry". In the presented paper, a project for the communication promotion of a brand of underwear is proposed. The current underwear market in Russia, target groups, stakeholders, and competitors are being investigated. The research results (competitive analysis, SWOT analysis, expert interviews, questionnaires) are presented in order to identify the main tools for promoting the underwear brand. Based on the research results, an action plan for brand communication promotion in the fashion industry has been developed. The final thesis consists of an introduction, two chapters, a conclusion, a list of sources used, and appendices.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 0
Last 30 days: 0