Details

Title Коммуникационное продвижение и роль личного бренда при создании бизнеса: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators Буксирнова Полина Антоновна
Scientific adviser Дорохина Римма Викторовна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2025
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects личный бренд ; коммуникативное продвижение ; Данила Козловский ; стратегия продвижения ; брендинг ; социальные сети ; персональный брендинг ; публичный имидж ; personal brand ; communication promotion ; Danila Kozlovsky ; promotion strategy ; branding ; social networks ; personal branding ; public image
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/3/2025/vr/vr25-2637
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally New arrival
Record key ru\spstu\vkr\37155
Record create date 9/19/2025

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная выпускная квалификационная работа посвящается проблеме коммуникационного продвижения компании DK Entertainment при помощи личного бренда Даниилы Козловского. В работе мы рассмотрели концепцию личного брендинга как инструмента стратегии маркетинга, его роль в формировании корпоративной культуры и привлечения новой лояльной аудитории.  Работа выполнена на основе изучения организационной структуры и процессов киностудии DK Entertainment.  Была приведена характеристика организации, проведен ситуационный анализ – определены стейкхолдеры, конкуренты, выявлены и описаны преимущества и слабые моменты в стратегии продвижения DK Entertainment. Предложены практические рекомендации по коммуникационному продвижению бренда в сети интернет.

This bachelors thesis is devoted to the role of personal branding in communication promotion within the framework of business development using the example of DK Entertainment and its founder Danila Kozlovsky. The study examines the concept of personal branding as a marketing tool, its impact on corporate culture and its ability to attract a loyal audience. A detailed analysis of communication strategies is provided, including the integration of Danila Kozlovskys personal brand into the business promotion of DK Entertainment. The study examines how the company uses online marketing and personal branding strategies to expand its presence in the entertainment industry and strengthen its position in the market. Key recommendations are given for improving the companys communication promotion strategies, emphasizing the role of personal branding in business success.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 1 
Last 30 days: 1

Detailed usage statistics