Details

Title Разработка дизайн-концепции фирменного стиля для музея: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 54.03.01 «Дизайн» ; образовательная программа 54.03.01_02 «Графический дизайн»
Creators Панина Анна Витальевна
Scientific adviser Диодорова Татьяна Игоревна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Инженерно-строительный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2025
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects графический дизайн ; фирменный стиль ; плакаты ; музей ; сувениры ; паттерн ; пиктограммы ; graphic design ; corporate identity ; posters ; museum ; souvenirs ; pattern ; pictographs
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 54.03.01
Speciality group (FGOS) 540000 - Изобразительное и прикладные виды искусств
DOI 10.18720/SPBPU/3/2025/vr/vr25-2856
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally New arrival
Record key ru\spstu\vkr\36675
Record create date 8/19/2025

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная работа посвящена разработке фирменного стиля для музея Задачи, которые решались в ходе исследования: 1. Предпроектное исследование. 2. Анализ аналогов. 3. Создание концепции фирменного стиля. В рамках исследования проведено предпроектное исследование, а также исследование аналогов. Был сделан вывод по аналогам и разработана концепция фирменного стиля. Особое внимание было уделено разработке логотипа, разработке фирменной графики, разработке. В результате были разработаны фирменный стиль и сувенирная продукция для музея. Для достижения цели в работе были использованы следующие информационные технологии: растровые и графические редакторы Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Procreate.

This work is devoted to the development of a corporate identity for the museum . Tasks that were solved during the research: 1. Pre-project study. 2. Analog analysis. 3. Creating a corporate identity concept. As part of the study, a pre-project study was conducted, as well as a study of analogues. A conclusion was drawn based on analogs and a corporate identity concept was developed. Special attention was paid to the development of the logo, the development of corporate graphics, development. As a result, the corporate identity and souvenir products for the museum were developed. To achieve this goal, the following information technologies were used in the work: raster and graphic editors Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Procreate.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics