Details
Title | Разработка дизайн-концепции фирменного стиля для музея: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 54.03.01 «Дизайн» ; образовательная программа 54.03.01_02 «Графический дизайн» |
---|---|
Creators | Панина Анна Витальевна |
Scientific adviser | Диодорова Татьяна Игоревна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Инженерно-строительный институт |
Imprint | Санкт-Петербург, 2025 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | графический дизайн ; фирменный стиль ; плакаты ; музей ; сувениры ; паттерн ; пиктограммы ; graphic design ; corporate identity ; posters ; museum ; souvenirs ; pattern ; pictographs |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 54.03.01 |
Speciality group (FGOS) | 540000 - Изобразительное и прикладные виды искусств |
DOI | 10.18720/SPBPU/3/2025/vr/vr25-2856 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Additionally | New arrival |
Record key | ru\spstu\vkr\36675 |
Record create date | 8/19/2025 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Данная работа посвящена разработке фирменного стиля для музея Задачи, которые решались в ходе исследования: 1. Предпроектное исследование. 2. Анализ аналогов. 3. Создание концепции фирменного стиля. В рамках исследования проведено предпроектное исследование, а также исследование аналогов. Был сделан вывод по аналогам и разработана концепция фирменного стиля. Особое внимание было уделено разработке логотипа, разработке фирменной графики, разработке. В результате были разработаны фирменный стиль и сувенирная продукция для музея. Для достижения цели в работе были использованы следующие информационные технологии: растровые и графические редакторы Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Procreate.
This work is devoted to the development of a corporate identity for the museum . Tasks that were solved during the research: 1. Pre-project study. 2. Analog analysis. 3. Creating a corporate identity concept. As part of the study, a pre-project study was conducted, as well as a study of analogues. A conclusion was drawn based on analogs and a corporate identity concept was developed. Special attention was paid to the development of the logo, the development of corporate graphics, development. As a result, the corporate identity and souvenir products for the museum were developed. To achieve this goal, the following information technologies were used in the work: raster and graphic editors Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Procreate.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 0
Last 30 days: 0