Details
Title | Методы продвижения организации в рамках рекламного сервиса Яндекс.Бизнес: выпускная квалификационная работа магистра: направление 38.04.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.04.02_26 «Маркетинговые коммуникации и рыночная аналитика» |
---|---|
Creators | Таран Максим Алексеевич |
Scientific adviser | Ключарева Наталья Сергеевна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли |
Imprint | Санкт-Петербург, 2025 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | маркетинг ; интернет-маркетинг ; яндекс.бизнес ; методы продвижения ; геосервисы ; marketing ; internet marketing ; yandex.business ; promotion methods ; geoservices |
Document type | Master graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Master |
Speciality code (FGOS) | 38.04.02 |
Speciality group (FGOS) | 380000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/3/2025/vr/vr25-298 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение) |
Additionally | New arrival |
Record key | ru\spstu\vkr\34122 |
Record create date | 2/25/2025 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Целью исследования является разработка методов, направленных на повышение эффективности в продвижении в рамках сервиса Яндекс.Бизнес. Исследование выполнено на базе рекламного агентства «Digital Commers». Предмет исследования: Методы и инструменты продвижения в сервисе Яндекс.Бизнес. Методы исследования: Изучение литературы и открытых источников, систематизация и сравнение различных теоретических подходов к продвижению в сервисе Яндекс.Бизнес, экономический анализ. Основные результаты исследования: Проведён анализ маркетинговой деятельности рекламного агентства «Digital Commers» на примере его клиентов, предложены и оценены метод продвижения в сервисе Яндекс.Бизнес. Область применения результатов: Продвижение компании в рекламном сервисе Яндекс.Бизнес. Научная новизна исследования: Предложены и обоснованы методы, повышающие эффективность продвижения в сервисе «Яндекс.Бизнес». При работе над ВКР использованы цифровые технологии: рекламный кабинет Яндекс.Бизнес, профиля Яндекс.Карты и Яндекс.Навигатор, Microsoft Office, Photoshop. Выводы: задачи выпускной квалификационной работы выполнены, цель достигнута. Предложены мероприятия для повышения эффективности продвижения бизнеса в рекламном сервисе Яндекс.Бизнес.
The aim of the study is to develop methods aimed at improving the effectiveness of promotion within the Yandex.Business service. The study was carried out on the basis фdvertising agency «Digital Commers». Research subject: Methods and tools for promotion in the Yandex.Business service. Research methods: Study of literature and open sources, systematization and comparison of various theoretical approaches to promotion within the Yandex.Business service, and economic analysis. The main results of the study: An analysis of the marketing activities of the advertising agency "Digital Commers" was conducted based on its clients, and promotion methods within the Yandex.Business service were proposed and evaluated. Application field: Promotion of a company within the Yandex.Business advertising service. The scientific novelty of the study is мethods that enhance the effectiveness of promotion within the Yandex.Business service have been proposed and substantiated. Information technologies advertising account of Yandex.Business, profile of Yandex.Maps and Yandex.Navigator, Microsoft Office, Photoshop. Conclusions. The objectives of the masters thesis were achieved, and the stated goal was met. The research proposed measures to improve the effectiveness of business promotion within the Yandex.Business advertising service.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 1
Last 30 days: 1