Details

Title PR-кампания для организации сферы торговли: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators Яковлева Мария Александровна
Scientific adviser Авакова Элина Борисовна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2025
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects PR ; PR-кампания ; сфера торговли ; магазин цветов ; интернет-магазин ; PR campaign ; trade ; flower shop ; online
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/3/2025/vr/vr25-697
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally New arrival
Record key ru\spstu\vkr\34774
Record create date 5/5/2025

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная работа посвящена разработке PR-кампании для организации сферы торговли (на примере интернет-магазина цветов «Оранж»). Задачи, которые решались в ходе исследования: 1. Описать подходы к определению понятия «PR»; 2. Рассмотреть сущность, этапы разработки и основные элементы PRкампании; 3. Изучить разработку PR-кампаний для организаций сферы торговли; 4. Дать характеристику и проанализировать интернет-магазин цветов «Оранж»; 5. Провести анализ рекламного и PR-продвижения интернет-магазина цветов «Оранж; 6. Разработать план PR-кампании для интернет-магазина цветов «Оранж». Работа проведена на базе магазина цветов «Оранж». В результате был разработан план PR-кампании для компании «Оранж».

This work is devoted to the development of a PR campaign for the organization of the trade sector (using the example of the online flower shop "Orange"). Tasks that were solved during the research: 1. describe the approaches to the definition of "PR"; 2. consider the essence, stages of development and the main elements of a PR campaign; 3. to study the development of PR campaigns for trade organizations; 4. to characterize and analyze the online flower shop "Orange"; 5. to analyze the advertising and PR promotion of the online flower shop "Orange; 6. develop a PR campaign plan for the online flower shop "Orange". The work was carried out on the basis of the "Orange" flower shop. Based on the result of the study, a PR campaign plan for the "Orange" company was developed.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics