Details

Title Интегрированные коммуникации в продвижении жилого комплекса премиум-класса: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators Цветаева Ксения Валерьевна
Scientific adviser Тараканова Тамара Сергеевна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2025
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects интегрированные коммуникации ; мультисенсорное продвижение ; рынок недвижимости ; коммуникационная кампания ; строительная компания MR Group ; integrated communications ; multisensory promotion ; real estate market ; communication campaign ; MR Group construction company
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/3/2025/vr/vr25-770
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally New arrival
Record key ru\spstu\vkr\34799
Record create date 5/5/2025

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В данной выпускной квалификационной работе предложен проект коммуникационного продвижения ЖК SYMPHONY 34 от девелопера MR Group. Исследуются интегрированные коммуникации на рынке недвижимости премиум-класса, мультисенсорное продвижение как элемент интегрированных коммуникаций. Проведен анализ пяти концепций зарубежных специалистов о мотивах потребления премиальных товаров. Представлены результаты исследований (конкурентный анализ, SWOT-анализ, анализ стейкхолдеров, целевой аудитории) с целью выявления преимуществ и недостатков деятельности девелопера и приоритетных направлений развития. На основе анализа проекта коммуникационного продвижения от строительной компании MR Group были сформулированы рекомендации для кампании жилого комплекса SYMPHONY 34.

In this final qualifying paper, a project for the communication promotion of the SYMPHONY 34 residential complex from the developer MR Group is proposed. The integrated communications in the premium real estate market and multisensory promotion as an element of integrated communications are investigated. The analysis of five concepts of foreign experts on the motives of consumption of premium goods is carried out. The research results (competitive analysis, SWOT analysis, analysis of stakeholders, target audience) are presented to identify the advantages and disadvantages of the developers activities and priority areas of development. Based on the analysis of the communication promotion project from the construction company MR Group, recommendations were formulated for the campaign of the SYMPHONY 34 residential complex.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics