Details

Title Стратегия продвижения интернет-журнала на примере бренд-медиа «Raggies»: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.03 «Издательское дело» ; образовательная программа 42.03.03_01 «Книгоиздательское дело»
Creators Жвакина Юлия Александровна
Scientific adviser Шакуров Андрей Алексеевич
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2025
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects продвижение ; бренд-медиа ; интернет-издание ; мода ; вторичное потребление ; коммуникационная стратегия ; promotion ; brand media ; online publication ; fashion ; secondary consumption ; communication strategy
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.03
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/3/2025/vr/vr25-972
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally New arrival
Record key ru\spstu\vkr\35271
Record create date 7/9/2025

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В данной выпускной квалификационной работе разрабатывается коммуникационная стратегия для бренд-медиа Raggies. В процессе выполнения работы исследуются особенности продвижения интернет-изданий и бренд-медиа, изучается медиарынок и возможности продвижения бренд-медиа. Объектом исследования выступают коммуникационные процессы и инструменты продвижения в бренд-медиа. Предметом исследования является разработка коммуникационной стратегии бренд-медиа Raggies. В практической части был проведён общий анализ внутренней и внешней среды бренд-медиа, анализ рынка, SWOT-анализ. Исходя из изученных особенностей продвижения бренд-медиа, была спланирована коммуникационная стратегия для дальнейшего продвижения ресурса.

This final qualifying work develops a communication strategy for the brand media Raggies. The study explores the specific features of promoting online publications and brand media, examines the media market, and analyzes the opportunities for promoting brand media. The object of the research is the communication processes and promotional tools used in brand media. The subject of the research is the development of a communication strategy for the Raggies brand media. In the practical part of the study, a general analysis of the internal and external environment of the brand media was conducted, along with a market analysis and SWOT analysis. Based on the identified characteristics of brand media promotion, a communication strategy was designed to guide the future development of the platform.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics