Объект исследования - бренд стоматологических расходных материалов Kerr, представляемый на российском рынке ООО «КаВо Дентал Руссланд». Цель исследования - совершенствование организации сбытовой деятельности продукции Kerr. В ходе исследования были решены задачи: рассмотрены теоретические основы организации сбытовой деятельности на предприятиях торговли; проанализированы внешняя и внутренняя предпринимательские среды; исследована организация сбытовой деятельности на предприятии; разработаны рекомендации по совершенствованию сбытовой деятельности на предприятии.
Object of research - the brand of dental expendables Kerr presented at the Russian market LLC «KaVo Dental Russland». The purpose of research - improvement of the organization of marketing activities Kerr products. The study addressed the problem: the theoretical basics of the organization of marketing activity of trade enterprise; analyzed external and internal business environment; marketing activity of the organization was examined; there were presented recommendations of improving marketing activity of the trading organization.