Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В работе проанализирована сущность репутационного капитала в контексте социального ориентированного имиджа как фактора конкурентоспособности организации. Дана характеристика деятельности ЗАО «Издательский дом СПН», его имиджа и репутации, рекламной и PR политики. Выявлены проблемы, свя-занные с недостаточной социальной ориентированностью имиджа организации. В связи с этим сформулированы цели и задачи и разработан ряд конкретных мероприятий и технологий PR-кампании для формирования социально-ориентированного имиджа ЗАО «Издательский Дом СПН».
The paper analyzes the essence of reputation capital in the context of social ori-ented image as a factor of competitiveness of the organization. The paper describes the activities of SPN Publishing House, as well as its image and reputation, advertis-ing and PR policy. Problems connected with insufficient social orientation of the or-ganization's image are revealed. In this regard, the goals and objectives have been formulated and a series of specific PR-campaign activities and technologies have been developed to create a socially-oriented image of SPN Publishing House.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 45
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |