Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В первой главе данной работы рассматриваются теоретические вопросы digital-продвижения и особенности онлайн-коммуникаций и PR в ресторанной отрасли. Вторая глава посвящена анализу онлайн и оффлайн трендов ресторанной отрасли на фоне ограничений COVID-19 и разработке наиболее эффективных моделей коммуникаций. Третья глава посвящена практическому применению разработанных моделей и анализу их эффективности.
In the first chapter of this work, theoretical aspects of digital promotion and specifics of online communication in restaurant business are covered. Second chapter is dedicated to analysis of online and offline trends of restaurant business during COVID-19 restrictions and development of the most efficient communication models. Last chapter describes practical implementation of developed communication models and analyses their effectiveness.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 34
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |