Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является разработка плана продвижения для сервиса GrowFood при помощи инфлюенс-маркетинга, а также последующая оценка эффективности предложенного плана. Работа выполнена на базе материалов сервиса доставки готового и здорового питания GrowFood. Использованные методы: сравнительный и контентный анализ, статистический анализ, сбор и изучение литературы и полученных данных. Основные результаты работы: – проанализированы деятельность, рынок и целевая аудитория сервиса GrowFood; – подробно описана основная проблема сервиса GrowFood; – проведен сравнительный анализ основных конкурентов сервиса GrowFood; – с помощью сравнительного и контентного анализа были выбраны подходящие инфлюенсеры для рекламной кампании; – разработан план продвижения, описаны основные маркетинговые мероприятия и произведена оценка эффективности предложенного плана продвижения. Область применения результатов ВКР: решение проблемы, с которой столкнулся сервис GrowFood. Использовать теоретические выводы и результаты работы для составления рекомендаций при ведении деятельности на рынке доставки готовых рационов и наборов для приготовления блюд. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.
The aim of the graduate qualification work is to develop a promotion plan for the GrowFood service using influencer marketing, as well as the subsequent evaluation of the effectiveness of the proposed plan. The work has been carried out on the materials of the GrowFood prepared and healthy food delivery service. Research methods used: comparative and content analysis, statistical analysis, collection and study of literature and obtained data. The main results of the graduate qualification work: – the activity, market and target audience of the GrowFood service were analyzed; – the main problem of the GrowFood service is described; – a comparative analysis of the main competitors of the GrowFood service was carried out; – using comparative and content analysis, suitable influencers for the advertising campaign were selected; – a promotion plan was developed, the main marketing activities were described, and the effectiveness of the proposed promotion plan was evaluated. The areas of the graduate qualification work results application: applying the results in practice, in order to solve the problem faced by the GrowFood service. Use theoretical conclusions and results of the work to make recommendations when doing business in the market of delivery of ready-made rations and sets for cooking. Conclusions. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 10
Last 30 days: 3 Detailed usage statistics |