Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Статья посвящена актуальной проблеме использования современных средств подачи учебного материала при обучении иностранным языкам, таких как электронный ресурс «Московская электронная школа» (МЭШ). В статье проанализированы результаты проведенного эмпирического исследования специфики восприятия учебной информации подростками в зависимости от способа подачи учебной информации. Авторы отмечают необходимость увеличения доли использования кинестетического и аудиального каналов восприятия при обучении иностранным языкам с помощью ресурсов МЭШ.
The article is devoted to the issue of using modern means of presenting educational material in teaching foreign languages, such as the electronic resource “Moscow Electronic School” (MES). The article analyzes the results of an empirical study of the specifics of the perception of educational information by adolescents, depending on the method of presentation of prescribed syllabus. The authors emphasize the need to increase the use of kinesthetic and auditory channels of perception while teaching foreign languages via MES.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 1
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |