Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной статье представлены возможные пути развития института тьюторства в России, вне зависимости от того, в какой исходной точке он находится. Данная работа посвящена анализу реализации образовательной программы «Тьюторское сопровождение по иностранному языку» в Институте дистанционного обучения. Для этого анализируются различные источники информации, приводятся данные по опросу студентов. Представлена попытка создать репрезентативную модели тьютора, которая может быть использована как для создания новых планов развития компетенций тьютора, так и для адаптации уже существующих.
This article presents possible ways to develop the institute of tutoring in Russia, regardless of what starting point it is located at. This work is devoted to the analysis of the implementation of the educational program “Tutor support in a foreign language” at the Institute of Distance Learning. To do this, various sources of information are analyzed, data on the survey of students are provided.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |