Details

Title Преподавание методики обучения иностранному языку в контексте синергетического подхода // Шатиловские чтения. Интеграция науки и практики в иноязычном образовании: сборник научных трудов
Creators Семенова Елена Владиленовна
Organization Сибирский федеральный университет. Лесосибирский педагогический институт
Imprint Санкт-Петербург: ПОЛИТЕХ-ПРЕСС, 2025
Collection Общая коллекция
Document type Article, report
Language Russian
DOI 10.18720/SPBPU/2/id25-427
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally New arrival
Record key RU\SPSTU\edoc\77794
Record create date 12/18/2025

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Статья посвящена проблеме преподавания методики обучения иностранному языку в условиях высшего педагогического образования. Отмечен пропедевтический характер преподавания предмета. Описан опыт экспериментальной работы с позиций синергетического подхода как трансдисциплинарного направления современной науки.

This article addresses the problem of teaching foreign language teaching methods in higher pedagogical education. The propaedeutic nature of teaching the subject is highlighted. Experimental work is described from the perspective of a synergetic approach as a transdisciplinary approach in modern science.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics