Details

Title Интеграция педагогической науки и высшего образования как теоретическое основание профессионально-личностного становления будущего педагога // Шатиловские чтения. Интеграция науки и практики в иноязычном образовании: сборник научных трудов
Creators Толстова Диляра Найловна
Organization Нижегородский государственный лингвистический университет им. Н. А. Добролюбова
Imprint Санкт-Петербург: ПОЛИТЕХ-ПРЕСС, 2025
Collection Общая коллекция
Document type Article, report
Language Russian
DOI 10.18720/SPBPU/2/id25-431
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally New arrival
Record key RU\SPSTU\edoc\77800
Record create date 12/19/2025

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В статье рассматривается профессионально-личностное становление будущего педагога в междисциплинарном образовательном процессе подготовки бакалавров. Автор исследуют методы и приемы преподавателя, эффективность усвоения материала обучающимися, а также уровень их подготовленности при условии внедрения интегрированного подхода.

The article examines the professional and personal development of a future teacher in the interdisciplinary educational process of bachelor’s degree training. The author explores the methods and techniques used by teachers, the effectiveness of students’ learning, and the level of their preparedness when implementing an integrated approach.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics