Details

Title Интеграция науки в иноязычное образование на примере МАОУ “Школа №44 с углубленным изучением отдельных предметов” города Нижнего Новгорода // Шатиловские чтения. Интеграция науки и практики в иноязычном образовании: сборник научных трудов
Creators Милашина Диана Сергеевна ; Митяшова Екатерина Леонидовна
Organization Школа №44 с углубленным изучением отдельных предметов
Imprint Санкт-Петербург: ПОЛИТЕХ-ПРЕСС, 2025
Collection Общая коллекция
Document type Article, report
Language Russian
DOI 10.18720/SPBPU/2/id25-481
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally New arrival
Record key RU\SPSTU\edoc\77915
Record create date 12/26/2025

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Статья посвящена актуальным проблемам интеграции науки и педагогической практики. Рассматриваются трансформации методик преподавания английского языка в рамках школьной программы, а также анализируются сложности и перспективы взаимодействия школьных предметов. Особое внимание уделено роли интеграции естественно-научного, гуманитарного цикла и английского языка.

This article explores current issues in integrating science and teaching practice. It examines the transformation of English language teaching methods within the school curriculum and analyzes the challenges and prospects for interactions between school subjects. Particular attention is paid to the role of integrating the natural sciences, humanities, and English.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics