Details

Title: Сравнительная товароведная характеристика, экспертиза качества пастеризованного молока и оценка эффективности реализации молочных продуктов в торговом предприятии: бакалаврская работа: 38.03.07
Creators: Харитонова Татьяна Николаевна
Scientific adviser: Флоринская Е. Э.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: торговое предприятие; экспертиза качества; молоко; пастеризованное молоко; молочные продукты; milk; trade enterprise; quality expertise; pasteurized milk; dairy products
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.07
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1371
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\33035

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В работе рассмотрены классификация, современный ассортимент и вопросы оценки качества питьевого пастеризованного молока. Представлены цели, задачи и результаты экспертизы качества питьевого молока 2,5% жирности по органолептическим и физико-химическим показателям. Рассмотрена экономико-организационная структура розничного торгового предприятия «Магнит» в г. Санкт-Петербург и оценена эффективность реализации молочной продукции на предприятии.

In the final qualifying work “Commodity research, quality examination of pasteurized milk and evaluation of dairy products selling in the trade enterprise” the classification, modern product range and questions of quality evaluation of pasteurized milk are described. The goals and tasks and the results of quality examination of milk with 2,5% fat content by organoleptic and physic-chemical quality indices are represented. The economical and organizational characteristics of retail trade enterprise “Magnit” in St. Petersburg are shown and the effectiveness of dairy products selling in the enterprise has been evaluated.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 280
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics