Details
Title | Формирование стратегии коммерческой деятельности предприятия: бакалаврская работа: 38.03.06 |
---|---|
Creators | Петрова Елена Алексеевна |
Scientific adviser | Ульянов Алексей Игоревич |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого ; Институт "Торгово-экономический университет" |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | стратегия ; коммерческая стратегия ; предприятие общественного питания ; strategy ; strategy commercial ; catering |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 38.03.06 |
Speciality group (FGOS) | 380000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-1410 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\33575 |
Record create date | 11/10/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Целью работы является формирование стратегии коммерческой деятельности предприятия. Объектом исследования является предприятие общественного питания ООО «Лион-С». В ходе исследования были решены следующие задачи: проведён теоретический анализ различных источников по заданной теме; дана организационно-экономическая характеристика ООО «Лион-С»; осуществлён анализ SWOT-анализ и оценка конкурентоспособности; предложены и разработаны мероприятия по реализации стратегии коммерческой деятельности; проведён расчёт затрат на внедрение предложенных мероприятий и планирование доходов.
The aim of the work is to develop business strategy of the enterprise. The object of research is a catering company "Lion-S". In the study, the following problems were solved: carried out a theoretical analysis of various sources on a given topic; given the organizational and economic characteristics of "Lion-S"; Implemented analysis SWOT-analysis and assessment of competitiveness; proposed and developed measures for the implementation of business strategies; carried out calculations the cost of implementing the proposed activities and planning of incomes.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 133
Last 30 days: 0