Details

Title Роль рекламной компании в деятельности сетевого торгового предприятия: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators Андреева Ксения Дмитриевна
Scientific adviser Карлюков Л. Ю.
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects управление ; мотивация ; информация ; рекламная компания ; методы ; сетевое торговое предприятие ; control ; motivation ; information ; advertising company ; methods ; network trading company
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2605
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34647
Record create date 12/6/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В данной работе проработаны следующие задачи: подробное описание компании Рив Гош, сферы её деятельности, продукции, акции, проводимые магазинами, а так же её конкурентоспособность на российском рынке парфюмерии; теоретически показана методика проведения рекламной компании, приведены примеры и аргументы в пользу тех или иных вариантов; показаны способы совершенствования рекламной компании и увеличение прибыли; определена возможность экономического расчета эффекта реализации рекламной компании, способы и методы увеличения рекламной деятельности, выручки и конкурентоспособности компании.

In this work, we explored the following objectives: a detailed description of the company's Rive Gauche, the scope of its activities, products, stocks held by the stores, as well as to promote its competitive on the Russian market of perfumery; developed technique of perfume advertising campaign Theoretically, the method of the advertising campaign, provides examples and arguments in favor of certain variants of the RK.; shows how to improve the advertising of the company and increase profits. The possibility of calculation of economic effect of realization of the advertising company, the ways and methods of increasing promotional activity, revenue and competitiveness of the company.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 2599 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics