Details
Title | Роль рекламной компании в деятельности сетевого торгового предприятия: бакалаврская работа: 38.03.02 |
---|---|
Creators | Андреева Ксения Дмитриевна |
Scientific adviser | Карлюков Л. Ю. |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | управление ; мотивация ; информация ; рекламная компания ; методы ; сетевое торговое предприятие ; control ; motivation ; information ; advertising company ; methods ; network trading company |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 38.03.02 |
Speciality group (FGOS) | 380000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-2605 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\34647 |
Record create date | 12/6/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
В данной работе проработаны следующие задачи: подробное описание компании Рив Гош, сферы её деятельности, продукции, акции, проводимые магазинами, а так же её конкурентоспособность на российском рынке парфюмерии; теоретически показана методика проведения рекламной компании, приведены примеры и аргументы в пользу тех или иных вариантов; показаны способы совершенствования рекламной компании и увеличение прибыли; определена возможность экономического расчета эффекта реализации рекламной компании, способы и методы увеличения рекламной деятельности, выручки и конкурентоспособности компании.
In this work, we explored the following objectives: a detailed description of the company's Rive Gauche, the scope of its activities, products, stocks held by the stores, as well as to promote its competitive on the Russian market of perfumery; developed technique of perfume advertising campaign Theoretically, the method of the advertising campaign, provides examples and arguments in favor of certain variants of the RK.; shows how to improve the advertising of the company and increase profits. The possibility of calculation of economic effect of realization of the advertising company, the ways and methods of increasing promotional activity, revenue and competitiveness of the company.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 2599
Last 30 days: 0