Details

Title: Совершенствование организации торговли и питания на предприятиях индустрии гостеприимства: магистерская диссертация: 38.04.06
Creators: Кондратенкова Ольга Леонидовна
Scientific adviser: Зыбин О. С.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: гостиничный бизнес; ресторанный бизнес; индустрия гостеприимства; hotel business; restaurant business; hospitality industry
LBC: 65.43я031
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Master
Speciality code (FGOS): 38.04.06
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v17-633
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\37198

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В первой главе описываются теоретические аспекты оказания услуг в индустрии гостеприимства, в том числе аспекты организации гостиничного бизнеса и аспекты организации питания в гостиничном бизнесе. Во второй главе проведён анализ деятельности гостиницы «Росси», которая находится в г. Санкт-Петербург, представлена общая характеристика гостиницы, проведен анализ организационной структуры гостиницы «Росси», проанализированы аспекты организации сбыта гостиничных услуг в гостинице «Росси» и аспекты организации питания в исследуемой гостинице. В третьей главе предложены направления совершенствования сбытовой деятельности гостиницы «Росси», в частности направления совершенствования сбыта гостиничных услуг и услуг питания, а также проведена оценка эффективности предложенных рекомендаций.

The first Chapter describes theoretical aspects of the provision of services in the hospitality industry, including aspects of organization of hotel business and aspects of catering in the hospitality industry. In the second Chapter the analysis of the activities of the hotel «Rossi», which is located in Saint Petersburg, a General description of the hotel, the analysis of the organizational structure of hotel "Rossi", analyzes aspects of the marketing of hotel services in hotel "Rossi" and aspects of catering in the hotel. In the third Chapter of suggested ways of improving the sales activities of the hotel "Rossi" in partiality directions of improvement of marketing of hospitality services and food services as well as evaluation of the effectiveness of the proposed recommendations.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 193
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics