Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе изучены теоретические основы разработки рекламной кампании в социальных сетях, проанализированы социальные сети, выявлены основные инструменты для создания рекламной кампании в социальных сетях, проведен конкурентный анализ рынка. Разработаны практические рекомендации по реализации рекламной кампании, которая включает в себя ведение и визуальное оформление бизнес-аккаунтов в социальных сетях.
In the work are examined theoretical foundations оn development of advertising information in social networks, conducted in a social network, analyzed the main social networks, analyzed the competitive environment for market. Concrete program realization of the advertising campaign, which includes the maintenance and visual design of business accounts in social networks.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 104
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |