Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является компания ООО «Assist». Целью выпускной квалификационной работы является поиск слабых мест компании ООО «Assist» для принятия решения о мерах по их исправлению. На основе проведенного анализа были выделены основные проблемы в компании. Были разработаны меры способные предотвратить потерю клиентской базы, и было выявлено, что на это влияют такие факторы, как: плохо налаженная связь внутри клиентского отдела компании, невозможность контролировать работу менеджеров, отсутствие единой базы данных. Для решения поставленной задачи, было принято внедрить CRM-систему. Для этого был обоснована необходимость ее внедрения и составлен список необходимых требований. На основе полученных данных в ходе анализа рынка, была выбрана система amoCRM, и составлен план по ее внедрению. Выявлены возможные риски, и посчитана экономическая эффективность от внедрения. Внедрение CRM- системы помогло решить возникшую на предприятии проблему, а также поспособствовало росту его прибыли.
The object of research is the company Assist LLC. The aim of the final qualification work is to find the weaknesses of Assist LLC to decide on measures to correct them. Based on the analysis, the main problems in the company were identified. Measures were developed that could prevent the loss of the client base, and it was revealed that such factors as: poorly established communication within the client department of the company, inability to control the work of managers, lack of a single database. To solve this problem, it was decided to introduce a CRM-system. For this, the need for its implementation was substantiated and a list of necessary requirements compiled. Based on the data obtained during the market analysis, the amoCRM system was selected and a plan for its implementation was drawn up. Possible risks were identified, and the economic efficiency of the implementation was calculated. The implementation of the CRM-system helped to solve the problem that arose at the enterprise, and also contributed to the growth of its profit.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 113
Last 30 days: 2 Detailed usage statistics |