Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе исследованы вопросы обучения немецкому как второму иностранному языку после английского. Рассмотрена проблема дидактического билингвизма в условиях управляемой интерференции. Проведен анализ теоретической и методической литературы, посвященной обучению немецкому как второму иностранному языку. Представлены результаты опытного обучения магистрантов лингвистики и предложены методические рекомендации по использованию эффективных стратегий в процессе обучения немецкому языку после английского.
In this paper, we study the issues of teaching German as a second foreign language after English. We consider the problem of didactic bilingualism under controlled interference. We provide a thorough analysis of theoretical and methodical literature devoted to teaching German as a second foreign language. We present the results of master's degree linguistics studentsexperimental teaching and provide methodical recommendations on effective strategies of German after English teaching process.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 60
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |