Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является АО «Райффайзенбанк». Целью выпускной квалификационной работы является разработка мероприятий по повышению лояльности клиентов АО «Райффайзенбанк». Исходя из поставленной цели работы, необходимо рассмотреть следующие задачи: изучение теоретических основ формирования лояльности; анализ деятельность компании АО «Райффайзенбанк»; формирование программы лояльности потребителей компании; разработка проекта по внедрению молодежной карты. В работе сделан вывод о том, что разработка и реализация программ лояльности является инструментом получения дохода, методом победы в конкурентной борьбе. На основе анализа действующих программ лояльности АО «Райффайзенбанк» была проведена оценка лояльности потребителей, выявлены недостатки. Предложена программа лояльности по созданию молодежной карты Райффайзенбанка. Разработан проект по внедрению молодежной карты Райффайзенбанка, рассчитана рентабельность проекта, его внутренняя норма доходности и срок окупаемости. Реализация проекта приведет к увеличению прибыли, объема продаж, а также обеспечит формирование лояльности потребителей возрастной категории от 18 до 24 лет.
The object of the research is Raiffeisenbank JSC. The aim of the final qualification work is to develop measures to increase customer loyalty of Raiffeisenbank JSC. Based on the goal of the work, it is necessary to consider the following tasks: study of the theoretical foundations of the formation of loyalty; analysis of the activities of JSC Raiffeisenbank; Formation of a company’s customer loyalty program; development of a project to introduce a youth card. The paper concludes that the development and implementation of loyalty programs is a tool for generating income, a method of winning in competition. Based on the analysis of the existing loyalty programs of Raiffeisenbank, an assessment of consumer loyalty was carried out, and shortcomings were identified. A loyalty program for creating a Raiffeisenbank youth card is proposed. A project has been developed to implement the Raiffeisenbank youth card, the project’s profitability, its internal rate of return and payback period have been calculated. The implementation of the project will lead to an increase in profits and sales, as well as ensure the formation of customer loyalty in the age group from 18 to 24 years.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 97
Last 30 days: 2 Detailed usage statistics |