Details

Title: Совершенствование системы управления персоналом с целью повышения качества гостиничных услуг: выпускная квалификационная работа бакалавра: 43.03.01 - Сервис ; 43.03.01_01 - Сервис в индустрии гостеприимства
Creators: Белова Алена Львовна
Scientific adviser: Хныкина Татьяна Семеновна
Other creators: Карманова Анна Евгеньевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: гостиницы; управление качеством; персонал; гостиничные услуги; управление персоналом; hotels; quality management; personnel; hotel services; personnel management
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 43.03.01
Speciality group (FGOS): 430000 - Сервис и туризм
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-4220
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\4696

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объект исследования является база отдыха «Креницы». Целью исследования в выпускной квалификационной работе является совершенствование системы управления персоналом с целью повышения качества услуг на конкретном предприятии гостинично-ресторанного бизнеса. Настоящая работа предусматривает реализацию проекта базы отдыха «Креницы». В ходе работы были рассмотрены теоретические аспекты, касающиеся управления поведением персонала; действующая система управления персоналом в исследуемом предприятии; выявление проблемы системы управления персоналом предприятия; разработка рекомендации по совершенствованию системы управления персоналом с целью повышения качества услуг на исследуемом предприятии. Результаты работа рекомендуется использовать руководством базы отдыха «Креницы».

The object of study is the recreation center "Krenitsy". The aim of the research in the final qualifying work is to improve the personnel management system in order to improve the quality of services in a particular hotel-restaurant business. The present work envisages the implementation of the project of the Krenitsa recreation center. In the course of the work, theoretical aspects related to the management of personnel behavior were considered; the existing personnel management system in the enterprise under study; identifying problems of the enterprise personnel management system; development of recommendations for improving the personnel management system in order to improve the quality of services in the studied enterprise. The results of the work are recommended to be used by the management of the Krenitsa recreation center.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 122
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics