Details

Title Совершенствование системы управления персоналом с целью повышения качества гостиничных услуг: выпускная квалификационная работа бакалавра: 43.03.01 - Сервис ; 43.03.01_01 - Сервис в индустрии гостеприимства
Creators Белова Алена Львовна
Scientific adviser Хныкина Татьяна Семеновна
Other creators Карманова Анна Евгеньевна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2019
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects гостиницы ; управление качеством ; персонал ; гостиничные услуги ; управление персоналом ; hotels ; quality management ; personnel ; hotel services ; personnel management
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 43.03.01
Speciality group (FGOS) 430000 - Сервис и туризм
Links Отзыв руководителя ; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-4220
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key ru\spstu\vkr\4696
Record create date 11/18/2019

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Объект исследования является база отдыха «Креницы». Целью исследования в выпускной квалификационной работе является совершенствование системы управления персоналом с целью повышения качества услуг на конкретном предприятии гостинично-ресторанного бизнеса. Настоящая работа предусматривает реализацию проекта базы отдыха «Креницы». В ходе работы были рассмотрены теоретические аспекты, касающиеся управления поведением персонала; действующая система управления персоналом в исследуемом предприятии; выявление проблемы системы управления персоналом предприятия; разработка рекомендации по совершенствованию системы управления персоналом с целью повышения качества услуг на исследуемом предприятии. Результаты работа рекомендуется использовать руководством базы отдыха «Креницы».

The object of study is the recreation center "Krenitsy". The aim of the research in the final qualifying work is to improve the personnel management system in order to improve the quality of services in a particular hotel-restaurant business. The present work envisages the implementation of the project of the Krenitsa recreation center. In the course of the work, theoretical aspects related to the management of personnel behavior were considered; the existing personnel management system in the enterprise under study; identifying problems of the enterprise personnel management system; development of recommendations for improving the personnel management system in order to improve the quality of services in the studied enterprise. The results of the work are recommended to be used by the management of the Krenitsa recreation center.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 124 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics