Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
51 с., 1 рис., 14 табл., 20 ист. Целью выпускной квалификационной работы являлось: про-ведение анализа качества молока питьевого новых брендов, реализуе-мых на рынке г. Санкт-Петербурга. В работе дана товароведная характеристика молока, требования к его качеству и безопасности; проведена сравнительная оценка качества пастеризованного молока новых и традиционных брендов, исследованы органолептические показатели, маркировка и физико-химические показатели. Изучены факторы, формирующие и сохраняющие качество питьевого молока, изучен ассортимент питьевого молока в розничной торговой сети г. Санкт-Петербурга. Обоснован выбор объектов иссле-дований, проведена экспертиза качества питьевого молока пастеризо-ванного новых брендов по состоянию упаковки, правильности марки-ровки и органолептическим показателям, проведена экспертиза каче-ства питьевого молока пастеризованного по физико-химическим пока-зателям и составу продукта, сравнены новые бренды с традиционным, по органолептическим и физико-химическим показателям.
51 p., 1 pic., 14 tab., 20 sources. The purpose of exhaust qualification work was: conducting the analysis of the quality of milk of the drinkable of the new brands, realized on the market g. Saint Petersburg. Work gives the marketing characteristic of milk, requirement for its quality and safety; is carried out the comparative estimation of the quality of the pasterizovannogo milk of new and traditional brands, are investigated organoleptic indices, marking and physical chemistry indices. The factors, which form and which preserve the quality of drinkable milk, are studied, the assortment of drinkable milk in the retail retail outlet network g. is studied. Saint Petersburg. The selection of the subjects of studies is substantiated, is carried out the examination of the quality of drinkable milk pasterizovannogo of new brands due to the state of packing, correctness of marking and according to the organoleptic indices, is carried out the examination of the quality of drinkable milk pasterizovannogo by the physical chemistry indices and the composition of product, are compared new brendy with the traditional, according to the organoleptic and physical chemistry indices.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 59
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |