Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе предлагается теоретическое обоснование лингводидактических компетенций преподавателей английского языка в связи с подготовкой к международным экзаменам. Предложены лингводидактические компетенции, необходимые для преподавателей английского языка. Рассмотрено использование кембриджских экзаменов для преподавателей английского языка - TKT, CELTA и DELTA в качестве средства эффективного формирования ключевых компетенций, основанных на профессиональном уровне преподавателя.
In the given work the theoretical rationale for the lingvodidactic competencies of the English language teachers in connection with the preparation for the international English exams is analyzed. Lingvodidactic competencies, necessary for the teachers of the English language are brought forth. The use of Cambridge exams for the teachers of English – TKT, CELTA and DELTA as a means of effective formation of the key competencies, based on the teacher’s professional standard is considered.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 9
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |