Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Основной целью данной дипломной работы является разработка эффективной коммуникационной стратегии для продвижения торговой организации на примере российского подразделения компании Uniqlo. Для разработки коммуникационной стратегии был проведен ситуационный и конкурентный анализ в ходе которого была рассмотрена основная деятельность организации, выявлены сильные и слабые стороны её российского под-разделения, а также положение этого подразделения на рынке и позиционирование в сравнении с основными конкурентами. Коммуникационная стратегия, разработанная с учетом специфики деятельно-сти организации, может быть реализована на практике для повышения эффективности функционирования компании.
The main goal of this thesis is to develop a communication strategy for the promotion of trade organizations using the example of Uniqlo Russian divisions. To develop a communication strategy, a situational and competitive analysis was carried out, during which the main directions of the organization's activity were considered, the strengths and weaknesses of its internal division, as well as the position of this unit in the market and positioning in comparison with the main competitors were identified. Communication strategy, developed taking into account the specifics of the organization.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 55
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |