Details

Title: Визуальные концепции наружной рекламы предприятий ресторанного бизнеса (на примере ООО «Юность»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Таскаева Дарья Владимировна
Scientific adviser: Леонтьева Вероника Леонидовна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2020
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: визуальная концепция; наружная реклама; ресторанный бизнес; визуальная реклама; рекламный плакат; visual concept; outdoor advertising; restaurant business; visual advertising; advertising poster
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2020/vr/vr20-1302
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\6658

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Работа проведена на базе анализа визуальных концепций наружной рекламы ООО «Юность». В результате были рассмотрены применения визуальной концепции, основные характеристики и составляющие, восприятие визуальной рекламы потенциальными потребителями и ее специфика в ресторанном бизнесе. Разработаны рекомендации по использованию визуальной концепции наружной рекламы ресторанным предприятием.

The work was carried out on the basis of the analysis of visual concepts of outdoor advertising LLC “Yunost”. As a result, we examined the application of the visual concept, the main characteristics and components, the perception of visual advertising by potential consumers and its specificity in the restaurant business. Recommendations on the use of the visual concept of outdoor advertising by a restaurant company have been developed.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 25
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics