Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе изложена сущность подхода к организации и проведению специальных мероприятий как инструмента PR-продвижения фирмы на рынке. Даны общие понятия и классификации специальных мероприятий. Проведен ситуационный анализ на примере ООО «МИТРА групп» с использованием SWOT- и STEP-анализов деятельности организации. Разработан конкретный проект продвижения организации на рынке с помощью специального мероприятия.
In the given work the essence of the approach to organizing and conducting special events as a tool for PR-promotion of a company in the market is stated. General concepts and classifications of special events are given. A situational analysis was carried out on the example of MITRA Group using SWOT- and STEP-analyzes of the organization. A specific project has been developed to promote the organization on the market with the help of a special event.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 22
Last 30 days: 8 Detailed usage statistics |