Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе рассматривается проблема формирования имиджа организации посредством digital коммуникаций в условиях высокой конкуренции. В работе исследуется применение PESO-модели для формирования и продвижения имиджа организации, проводится анализ использования инструментов продвижения имиджа среди участников ниши SMM- и digital-агентств, проводится анкетирование целевых аудиторий с целью выявления ключевых факторов. На основе теоретической части работы, в практической части была составлена стратегия формирования и продвижения бренда диджитал-бюро "Контора" сроком на 1 месяц на основе PESO-модели (включая все ее составляющее), контент-план и медиаплан.
This final qualifying work examines the problem of forming an organization's image through digital communications in a highly competitive environment. The paper examines the use of the PESO model for the formation and promotion of the image of an organization, analyzes the use of tools for promoting the image among participants in the niche of SMM and digital agencies, and conducts a survey of target audiences in order to identify key factors. Based on the theoretical part of the work, in the practical part, a strategy for the formation and promotion of the digital agency "Kontra"'s brand was drawn up for a period of 1 month based on the PESO model (including all of its components), a content plan and a media plan.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 60
Last 30 days: 9 Detailed usage statistics |