Details

Title: Digital-продвижение как инструмент PR-кампании туристического оператора (на примере «Asistour S. R. O.»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators: Кутуев Анвар Мухтарович
Scientific adviser: Сланов Валерий Павлович
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: digital-продвижение; туристический оператор; «Asistour S.R.O»; продвижение; маркетинг; рекламное сообщение; социальные сети; коронавирус covid-19; туризм; digital-promotion; tourist operator; Asistour S.R.O; promotion; marketing; re-clamation message; social networks; covid-19 coronavirus; tourism
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-2148
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\14434

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена в первую очередь поиску и формированию рекомендаций по продвижению компании «Asistour S.R.O» в рамках ограничений на фоне пандемии COVID-19, при помощи digital-инструментов. В процессе работы были полностью достигнуты цели в изучении существующих смежных исследований, изучение особенностей коммуникационного продвижения, основных тенденций в продвижении туроператоров в сфере B2B, конкурентный анализ, коммуникационный анализ компании «Asistour S.R.O», а также действующих методов digital-продвижения. Итогом исследования стали сформированные автором рекомендации по внедрению digital-инструментов при продвижении компании «Asistour S.R.O» в рамках ограничений, связанных с эпидемией COVID-19.

This work includes the results of the search and formation of recommendations for the company "Asistour S.R.O” promotion during the restrictions of the pandemic COVID-19 circumstances with the assistance of digital tools. In the course of the work, authors have completely fulfilled the aims of the study on existing related studies. Additionally this diploma thesis includes the analysis of communication promotion peculiarities, major trends in the promotion of tour operators in B2B sphere, competitive analysis, communication analysis of "Asistour S.R.O." and cur-rent methods of digital-promotion. Author provided practical recommendations for digital tools of promotion “Asistour S.R.O.” company according to the COVID-19 epidemic constraint.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 40
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics