Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является ресторан ООО «Дольче Вита». Предметом исследования является бизнес-процесс «Доставка еды» ресторана ООО «Дольче Вита». Целью выпускной квалификационной работы является разработка программы мероприятий совершенствования бизнес-процесса «Доставка еды» на предприятии общественного питания ООО «Дольче Вита». В первой главе работы были рассмотрены теоретические основы организации и совершенствования бизнес-процессов на предприятии гостеприимства. В ходе исследования также был произведен анализ деятельности ресторана ООО «Дольче Вита». Был проведён анализ бизнес-процесса «Доставка еды», который существовал раннее в ресторане. На основе анализа были выявлены недостатки и проблемы, которые привели к закрытию данного направления в ресторане. Для решения выявленных проблем и организации эффективной работы направления доставки еды был составлен проект по организации и совершенствованию бизнес-процесса «Доставка еды». Был произведён расчёт экономического эффекта от внедрения данного направления. Все мероприятия показали свою рентабельность и рекомендованы к применению.
The theme of the final qualifying work: "Improving business processes in a hospitality enterprise." The object of the study is the restaurant LLC «Dolce Vita». The subject of the study is the food delivery business process of LLC «Dolce Vita». The purpose of the final qualifying work is to develop a program of measures to improve the business process «Food delivery» at the public catering enterprise LLC «Dolce Vita». In the first chapter of the work, the theoretical foundations of organizing and improving business processes in a hospitality enterprise were considered. The study also analyzed the activities of LLC «Dolce Vita». The analysis of the food delivery business process, which existed earlier in the restaurant, was carried out. Based on the analysis, shortcomings and problems were identified that led to the closure of this direction in the restaurant. To solve the identified problems and organize the effective work of the food delivery direction, a project was drawn up to organize and improve the food delivery business process. The calculation of the economic effect from the introduction of this direction was made. All measures have shown their cost-effectiveness and are recommended for use.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 164
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |