Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Выпускная квалификационная работа «Дистанционный курс как средство индивидуализации подготовки к ЕГЭ по английскому языку» посвящена исследованию возможностей учета индивидуальных потребностей обучающихся при подготовке к ЕГЭ в дистанционном формате. В результате решения поставленных задач: анализа существующих форматов обучения; анализа понятие индивидуализации и способов выявления индивидуальных потребностей обучающихся; изучения формата единого государственного экзамена (ЕГЭ) по английскому языку в контексте разработки онлайн курса; исследования вопросов планирования, создания и размещения дистанционного курса; создания и апробирования дистанционного курса по подготовке к ЕГЭ с учетом индивидуальных потребностей обучающихся и проведения анализа полученных результатов, на базе онлайн-школы «ОК ЕГЭ» был создан интенсивный дистанционный курс «Новогодний марафон» как средство индивидуализации подготовки к ЕГЭ по английскому языку. Были проведены тестирование и анкетирование участников, показывающие, каким образом тренировки, предложенные на марафоне, способствовали подготовке к ЕГЭ по английскому языку. Сравнительный анализ результатов входного и итогового тестирования, проводившегося в формате теста ЕГЭ, выявил положительную динамику, пока-зал, что курс был эффективен для учащихся и внес вклад в их подготовку к ЕГЭ. На основании проведенного анкетирования по итогам курса, были сделаны выводы о дальнейшей оптимизации курса.
The graduate qualification work “Distance learning as a means of individualiza-tion of preparation for the Unified State Exam in English” is devoted to the study of the possibilities of taking into account the individual needs of students in preparing for the Unified State Exam in a distant format. As a result of solving the tasks set: analysis of existing training formats; analysis of the concept of individualization and ways to identify individual needs of students; studying the format of the Unified State Exam (USE) in English in the context of developing an online course; research on the planning, creation and placement of distance learning courses; creating and testing a distance learning course to prepare for the Unified State Exam, taking into account the individual needs of students and analyzing the results obtained, on the basis of the online school “OK EGE”, an intensive distance course “New Year's Marathon” was created as a means of individualizing preparation for the USE in English. Participants were tested and interviewed, showing how the training offered at the marathon contributed to the preparation for the Unified State Exam in English. A comparative analysis of the results of the entrance and final testing conducted in the format of the Unified State Exam test revealed a positive dynamic, showed that the course was effective for students and contributed to their preparation for the Unified State Exam.. Based on the survey conducted on the results of the course, conclusions were made about further optimization of the course.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 14
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |