Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе исследованы понятие фирменного стиля, определены его содержание и этапы его формирования, а также роль корпоративных коммуникаций в формировании фирменного стиля. Выделены особенности формирования фирменного стиля торговой компании, дана общая характеристика деятельности ООО «БНТ», рассмотрено направление деятельности и организационная структура компании, проведен анализ конкурентной среды. Проведен опрос целевой аудитории по оценке восприятия существующего фирменного стиля ООО «БНТ». Были рассмотрены лементы фирменного стиля ООО «БНТ» и даны рекомендации по их совершенствованию. На основе проведенных исследований и анализа даны рекомендации ООО «БНТ» по совершенствованию фирменного стиля и привлечению новых клиентов. Рассчитаны показатели экономической прибыли на ближайшие 3 года, при условии соблюдения рекомендаций.
In this work, the concept of corporate identity was investigated, its content and stages of its formation were determined, as well as the role of corporate communications in the formation of corporate identity. The peculiarities of formation of the trading company's corporate style were highlighted, the general characteristics of LLC «BNT» activity were given, the direction of activity and organizational structure of the company were considered, and its competitive environment was analyzed. A survey of the target audience was conducted to assess the perception of the existing corporate identity of LLC «BNT». Elements of LLC «BNT» corporate style were considered and recommendations for their improvement were made. On the basis of the research and analysis, the recommendations of LLC «BNT» on improving the corporate style and attracting new customers are given. Economic returns are calculated for the next 3 years, subject to the recommendations.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 31
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |