Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Работа посвящена исследованию маркетинговой деятельности организации гостиничного бизнеса. Задачи, которые были решены в ходе исследования: Анализ финансовой и маркетинговой деятельности организации. Разработка мероприятий по совершенствованию маркетинговой деятельность организации. Прогноз эффективности предлагаемых мероприятий. Работа была проведена в отеле ООО «Багратион» на базе собранной информации: характеристика и организационная структура организации, технико-экономические показатели деятельности организации; был проанализирован рынок отрасли, факторы внешней и внутренней среды организации, маркетинговая деятельность организации; были предложены мероприятия по совершенствованию маркетинговой деятельности организации, оценена их эффективность на этапе планирования. В результате работы были разработаны два комплекса мероприятий по совершенствованию маркетинговой деятельности организации с помощью event-маркетинга: культурно-развлекательные мероприятия и конференции. На основании оценки эффективности мероприятий на этапе планирования, было принято решение о проведении комплексов мероприятий.
The given work is devoted to studying of the marketing activities of the hotel business organization. Tasks that were solved during the study:Analysis of the financial and marketing activities of the organization. Development of measures to improve the marketing activities of the organization. Forecast of the effectiveness of the proposed measures. The work was carried out in the hotel LLC "Bagration" on the basis of the collected information: characteristics and organizational structure of the organization, technical and economic indicators of the organization; the market of the industry, the factors of the external and internal environment of the organization, the marketing activities of the organization were analyzed; measures were proposed to improve the marketing activities of the organization, their effectiveness was evaluated at the planning stage. As a result of the work, two sets of measures were developed to improve the marketing activities of the organization by using of the event marketing: cultural and entertainment events and conferences. Based on the assessment of the effectiveness of measures at the planning stage, it was decided to conduct a set of measures.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 15
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |