Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью исследования является формирование рекомендаций по совершенствованию корпоративных медиа как инструментов позиционирования кафе «Chiu-Chiu». Решаемые в ходе исследования задачи: 1. Изучение теоретических аспектов использования корпоративных медиа в pr-деятельности компании сферы общественного питания; 2. Анализ корпоративных медиа как инструментов позиционирования кафе «Chiu-Chiu»; 3. Предложение путей совершенствования корпоративных медиа как инструментов позиционирования кафе «Chiu-Chiu». Объектом исследования является позиционирование кафе «Chiu-Chiu». Предметом исследования являются корпоративные медиа как инструмент позиционирования кафе «Chiu-Chiu» на рынке общественного питания. Для достижения поставленной цели был проведен анализ эффективности использования корпоративных медиа в продвижении кафе «Chiu-Chiu». В результате данной работы были определены корпоративные медиа организации и сформированы рекомендации по совершенствованию корпоративных медиа как инструментов позиционирования кафе «Chiu-Chiu». Данная область все еще требует детального изучения и проведения большего числа экспериментов, но уже набирает популярность, что еще раз подтверждает необходимость данного исследования и актуальность работы в целом.
The purpose of the study is to form recommendations for improving corporate media as tools for positioning the cafe "Chiu-Chiu". The object of the study is the cafe "Chiu-Chiu". Tasks solved in the course of the study: 1. Study of the theoretical aspects of the USE of corporate media in the PR activities of a catering company; 2. Analysis of corporate media as positioning tools of the cafe "Chiu-Chiu"; 3. The proposal of ways to improve corporate media as positioning tools of the cafe "Chiu-Chiu". The subject of the study is corporate media as a tool for positioning the Chiu-Chiu cafe IN the CATERING MARKET. To achieve this goal, an analysis of the effectiveness of the use of corporate media in the promotion of the cafe "Chiu-Chiu" was carried out. As a result of this work, corporate media organizations were identified and recommendations were formed for improving corporate media as tools for positioning the Chiu-Chiu cafe. This area still requires detailed study and more experiments, but is already gaining popularity, which once again confirms the need for this research and the relevance of the work as a whole.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 3
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |