Details

Title: Разработка мероприятий по совершенствованию маркетинговой деятельности компании «Булочная Ф.Вольчека»: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_08 «Маркетинг»
Creators: Джумаева Айболек Бегенджовна
Scientific adviser: Трыков Алексей Валерьевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2023
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: маркетинг; основы маркетинга; общественное питание; маркетинг-микс; маркетинговые мероприятия; marketing; fundamentals of marketing; catering; marketing mix; marketing events
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2023/vr/vr24-374
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\27210

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Целью работы является разработать мероприятия по совершенствованию маркетинговой деятельности компании «Булочная Ф.Вольчека». Работа выполнена на базе отечественной и зарубежной научной литературы по теме работы, данных рынка, открытых источниках. Использованные методы: традиционный анализ Pest анализ, Swot анализ. Основные результаты работы: – рассмотрены теоретические основы маркетинга в общественном питании; – проведен анализ деятельности компании «Булочная Ф. Вольчека»; – разработан план мероприятий по соверешнстованию маркетинговой деятельности «Булочная Ф. Вольчека»; – проведена оценка эффективности предложенного маркетингового плана. Область применения результатов ВКР могут быть использованы для оптимизации маркетинговых стратегий компании и улучшения ее конкурентоспособности на рынке. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.

The title of the bachelors thesis: "Development of measures to improve the marketing activities of the company "Bakery F.Volchek"". The aim of the graduate qualification work is to develop measures to improve the marketing activities of the company "Bakery F.Volcheka". The work has been carried out on the materials domestic and foreign scientific literature on the topic of work, market data, open sources. Research methods used: traditional data analysis, Pest analysis, Swot analysis. The main results of the graduate qualification work: – the theoretical foundations of marketing in public catering are considered; – an analysis of the activities of the company "Bakery F. Volcheka"; – an action plan has been developed for the improvement of marketing activities of "Bakery F. Volcheka"; – the effectiveness of the proposed marketing plan was evaluated. The areas of the graduate qualification work results application: they can be used to optimize the companys marketing strategies and improve its competitiveness in the market. Conclusions. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 7
Last 30 days: 6
Detailed usage statistics