Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная выпускная квалификационная работа посвящена изучению современных инструментов digital-маркетинга, которые могут быть использованы рекламным агентством для коммуникационного продвижения в сфере B2B. В работе произведен анализ опыта использования отечественным рекламным агентством инструментов цифрового продвижения и последующего выхода на зарубежный рынок. Рассмотрены основные элементы digital-продвижения, применяемые представителями B2B и B2C сегментов. Объектом исследования является digital-продвижение организации на рынке B2B. Предметом исследования является digital-продвижение рекламного агентства «АДВЛАЙН». В практической части был проведен конкурентный анализ, выделены сильные и слабые стороны компании, проведен ряд экспертных интервью, с целью выявления наиболее эффективных инструментов цифрового продвижения. Исходя из рекомендаций была составлена коммуникационная кампания с использованием инструментов digital-продвижения на 12 месяцев. Кампания была частично реализована. В результате были разработаны рекомендации по планированию и реализации коммуникационной кампании, основанные на опыте компании.
This final qualifying work is devoted to the study of modern digital marketing tools that can be used by an advertising agency for communication promotion in the B2B field. The paper analyzes the experience of using digital promotion tools by a domestic advertising agency and subsequent entry into the foreign market. The main elements of digital promotion used by representatives of the B2B and B2C segments are considered. The object of the study is the digital promotion of an organization in the B2B market. The subject of the study is the digital promotion of the “ADVLINE” advertising agency. In the practical part, a competitive analysis was conducted, the strengths and weaknesses of the company were highlighted, several expert interviews were conducted in order to identify the most effective tools for digital promotion. Based on the recommendations, a communication campaign was compiled using digital promotion tools for 12 months. The campaign was partially implemented. As a result, recommendations were developed for planning and implementing a communication campaign based on the companys experience.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |