Details
| Title | Иноязычный рекламный текст как средство обучения эмотивной лексике: лингводидактический аспект // Шатиловские чтения. Интеграция науки и практики в иноязычном образовании: сборник научных трудов |
|---|---|
| Creators | Колядко Светлана Витальевна |
| Organization | Российский государственный педагогический университет им. А. И. Герцена |
| Imprint | Санкт-Петербург: ПОЛИТЕХ-ПРЕСС, 2025 |
| Collection | Общая коллекция |
| Document type | Article, report |
| Language | Russian |
| DOI | 10.18720/SPBPU/2/id25-425 |
| Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
| Additionally | New arrival |
| Record key | RU\SPSTU\edoc\77787 |
| Record create date | 12/18/2025 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
| Group | Anonymous |
|---|---|
| Network | Internet |
Статья обосновывает использование рекламных текстов как эффективного средства обучения иноязычной эмотивной лексике. Автор выделяет лингводидактические особенности рекламных текстов и доказывает возможность овладения эмотивной лексикой на основе рекламных текстов.
The article substantiates the use of advertising texts as an effective means of teaching foreign language emotive vocabulary. The author highlights the linguodidactic features of advertising texts and demonstrates the possibility of mastering emotive vocabulary based on these texts.
| Network | User group | Action |
|---|---|---|
| ILC SPbPU Local Network | All |
|
| Internet | Authorized users SPbPU |
|
| Internet | Anonymous |
|
Access count: 0
Last 30 days: 0