Details

Title Иноязычный рекламный текст как средство обучения эмотивной лексике: лингводидактический аспект // Шатиловские чтения. Интеграция науки и практики в иноязычном образовании: сборник научных трудов
Creators Колядко Светлана Витальевна
Organization Российский государственный педагогический университет им. А. И. Герцена
Imprint Санкт-Петербург: ПОЛИТЕХ-ПРЕСС, 2025
Collection Общая коллекция
Document type Article, report
Language Russian
DOI 10.18720/SPBPU/2/id25-425
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally New arrival
Record key RU\SPSTU\edoc\77787
Record create date 12/18/2025

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Статья обосновывает использование рекламных текстов как эффективного средства обучения иноязычной эмотивной лексике. Автор выделяет лингводидактические особенности рекламных текстов и доказывает возможность овладения эмотивной лексикой на основе рекламных текстов.

The article substantiates the use of advertising texts as an effective means of teaching foreign language emotive vocabulary. The author highlights the linguodidactic features of advertising texts and demonstrates the possibility of mastering emotive vocabulary based on these texts.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics