Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является качество торгового обслуживания в торговой сети ООО «АГРОТОРГ». Целью выпускной квалификационной работы является изучение методов повышения качества торгового обслуживания. Путем анализа методов оценки качества торгового обслуживания на предприятиях розничной торговли был выбран наиболее эффективный метод для оценки качества услуг, предоставляемых торговой сетью ООО «АГРОТОРГ». В соответствии с избранным методом была разработана анкета для оценки всех важных критериев качества обслуживания, а так же был проведен опрос постоянных клиентов одного из магазинов торговой сети. Были выявлены основные недостатки в работе персонала магазина №47, а так же рассмотрены причины недостаточно качественной работы персонала путем анализа нормативной документации компании. Были рассмотрены и разработаны методы контроля и стимулирования персонала, опираясь на требования наибольшей эффективности при наименьших затратах.
The object of the research is the quality of sales service in the trading network of AGROTORG LLC. The objective of this work is to study methods for improving the quality of trade services. After analyzing the methods of assessing the quality of service, the most effective method was chosen to assess the quality of services provided by the trading network of AGROTORG LLC. A questionnaire was developed to evaluate the quality of service criteria, as well as a survey was conducted of regular customers of one of the stores of the distribution network. Identify the main deficiencies in service quality of store No. 47, and analyzed the internal regulatory documentation of the company. Were reviewed and developed methods of control and incentives for staff, based on the requirements of maximum efficiency at the lowest cost.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 89
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |